...
DATUM: 2015-06-23 | TID: 23:40:13 | KATEGORI: Allmänt

Funderar på alldeles för mycket när man är utomlands och gör ingenting.. Är den personen värd att ha kvar i sitt liv och är den andra värd att satsa på? Fyfan funderar alldeles för mycket. Jag prioriterar andra saker nu än förut, saker som jag aldrig trodde att jag skulle prioritera för det andra. Se bra ut, må bra, umgås med bra människor och människor jag vill umgås med. Tiden i vintras var väl kul ibland men oftast kände jag mig väldigt obekväm och enda anledningen att jag var med dom var dig. Vet inte riktigt om jag ångrar den tiden men vet iallafall vilka jag vill och inte vill umgås med. 
Mitt liv har förändrats helt om man jämför med ett år sen, vi var bästa vänner och kunde aldrig tro att vi inte pratar med varandra idag, jag umgås med killar jag knappt (vissa jag aldrig hade träffat innan januari) kände för ett år sen. Kan helt ärligt säga att jag saknar att ha en tjejkompis, oavsett om det är dig eller någon annan så saknar jag just att ha en tjejkompis. Vet inte riktigt varför man saknar just det men antar att det blir så.. Sen att vi inte hälsar känns väldigt skumt, försökte hälsa men fick inget svar vilket känns konstigt då det va du som ville vara kompisar fortfarande.. 
 
Bara för att vi inte är vänner längre betyder inte det att jag inte minns och uppskattar minnena vi har tillsammans. 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?